Dewar’s schimbă design-ul îmbutelierilor sale

Dewar’s schimbă design-ul îmbutelierilor sale

Dewar’s a prezentat o serie de noi modele de sticle și campania de marketing pentru a lansa brandul spre viitor. Susținută de campania multimedia True Scotch Since 1864, ambalajele Dewar’s dispun de o nouă formă pentru fiecare sticla din gama.
Acestea trebuie să comunice “proveniența, calitatea și măiestria” și vor fi lansate în Marea Britanie, Spania și Grecia în această lună, urmate de toate celelalte piețe.
“Suntem extrem de mândri de moștenirea Dewar’s, de calitatea și de calificarea pe care o întruchipeaza în ultimii 168 ani “, a declarat John Burke, Global Category Manager pentru Dewar’s, brand deţinut de Bacardi.
Noile modele de sticle sunt decorate în culori îndrăznețe, dopuri și sigilii, precum și etichete care încorporează caracteristici speciale pentru a comunica moștenirea Dewar’s .
Expresii premium și super-premium poartă declarații individuale de vârstă și proveniență, în timp ce fiecare sticlă de Dewar’s Signature va fi însoțită de un certificat de autenticitate semnat de către master blender.
Un “nod al adevărului Celtic” va fi de asemenea în relief pe fiecare sticlă din colecția brand-ului iar trei D-uri centralizate vor reprezinta cei trei fondatori ai lui Dewar’s: John Dewar și fii săi, John Alexander Dewar și Tommy Dewar.

bmbv_dewars_lineups_02APR14

FOTO: multivu.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *