Glenlivet Nadurra își îmbogățește gama

Glenlivet Nadurra își îmbogățește gama

Chivas Brothers extinde gama Glenlivet Nadurra cu câteva îmbutelieri noi, prima fiind un sherry-matured single malt.
Ramura Scotch a grupului francez Pernod Ricard va lansa prima extensie permanentă a brandului Nadurra, The Glenlivet Nadurra Oloroso, în luna mai 2014, în magazinele travel retail, printre primele fiind World Duty Free Group si Heinemann.
Nadurra Oloroso, un non age statement, îmbuteliat la o concentrație de 48% ABV, are arome de ciocolata cu lapte, fructe uscate si caramel, cu note de scorțișoara si lemn dulce.
“The Glenlivet Nadurra este cea mai pură expresie a Glenlivet, care surprinde pasiunea și metodele de producție ale distileriei George Smith. Noi știm că pasionații de whisky apreciază aceste calități, si prin lărgirea gamei Nadurra țintim să consolidăm inovatoarea si puternica noastră ofertă” a declarat Nikki Burgess global brand director The Glenlivet.
Ea a mai adăugat ca :”Decizia de a lărgi gama Nadurra a fost luată deoarece acest brand are foarte multe de oferit”.
După lansarea din luna mai in magazinele travel retail, la un preț de aproximativ 55 euro, The Glenlivet Nadurra Oloroso va fi prezent si pe piețele interne din Septembrie 2014, îmbuteliat cask strenght.
Această lansare, care însoțește The Glenlivet Master Distiller’s Reserve în magazinele travel retail, va fi urmată la scurt timp de altele, ce nu vor fi neapărat maturate în întregime într-un singur tip de butoi.
Potrivit cifrelor celor de la Chivas Brothers, vânzările de single malt scotch whisky au însumat 1.2 milioane nine liter cases, în magazinele travel retail din Europa, în anul 2012.
In anul 2009 cei de la Glenlivet au lansat o ediție vintage Nadurra, Nadurra Triumph, denumire dată de varietatea de orz din care a fost distilat.

The-Glenlivet-Nadurra-Oloroso-bottle-2

FOTO: thespiritbusiness.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *