Jameson dezvăluie o ediție limitată

Jameson dezvăluie o ediție limitată

Cei de la Jameson au dezvăluit a cincea ediție limitată de whiskey, care se pregătește a fi lansată cu ocazia sărbătorii St. Patrick’s Day 2015. Sticla celor de la Jameson este realizată de către Steve Simpson, un designer premiat și recunoscut la nivel mondial.

Design-ul inovativ realizat de Simpson reușește să capteze sufletul și căldura oferită de Dublin, oraș  unde Jameson a fost realizat pentru prima dată, în urmă cu mai bine de 100 de ani, în anul 1780. Sticla prezintă imagini reprezentative pentru Dublin, precum colegiul Trinity sau ceasul Clery.

Sticla este o adevărată operă de artă, care reușește să ofere imaginea relației dintre locuitorii Dublinului și oraș.

Sticla, combinată cu băutura din interiorul său rezultă într-o ediție limitată excelentă, care combină istoria Jameson cu prezentul său.

Produsul va fi vândut în mai mult de 30 de piețe la nivel mondial, ceea ce demonstrează popularitatea celor de la Jameson și succesul pe care îl au aceștia în promovarea whiskey-ului irlandez în jurul lumii.

Comentând asupra ediției limitate de anul acesta, Daniel Lundberg, directorul global al Jameson a spus că această ediție este un mod de a mulțumi orașului Dublin. Ediția de anul acesta prezintă perfect unitatea dintre Jameson și Dublin, oferind băutorilor din întreaga lume șansa de a se bucura de atmosfera St. Patrick Day, indiferent de locul unde se află.

Noua ediție va fi prezentă în magazine începând cu luna martie și va costa aproximativ 24 de euro.

Jameson-Limited-Edition-Bottle

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *