Pernod Ricard nu are nevoie de un brand de bourbon

Pernod Ricard nu are nevoie de un brand de bourbon

Pernond Ricard, unul dintre cei mai cunoscuți producători de alcool din lume, consideră că nu are nevoie de lansarea unui brand de bourbon, în condițiile în care portofoliul său este unul destul de cuprinzător și poate să facă față cererii fără să fie nevoie de introducerea unui whiskey american. Acest lucru este impresionant, dat fiind faptul ca bourbonul cunoaște cea mai mare creștere în vânzările din întreaga lume.

CEO-ul celor de la Pernod Richard, Alexandre Ricard, consideră că produsul principal al companiei, whiskey-ul Jameson, poate să acopere fără probleme toate golurile pe care le-ar putea produce lipsa unui bourbon. Acesta este foarte încrezător în faptul ca Pernod Ricard poate să acopere o cerere foarte mare în întreaga lume.

Tot Alexandre Ricard a spus că în SUA, alaturi de bourbon, whiskey american, whiskey nord american și cognac, Jameson cunoaște o creștere impresionantă de vânzări. Creșterea este de până la 10 % anual, ceea ce este impresionant, dacă ținem cont de faptul că SUA reprezintă nu mai puțin de 27% din întreaga piață de spirtoase a lumii.

CEO-ul a precizat că lipsa unui bourbon este potrivită pentru prezent, însă nu știe ce rezervă viitorul pentru Pernod Ricard. Ceea ce este cert, este faptul că este o companie dispusă să profite de orice oportunitate. Până una alta însă, se mulțumește cu creșterea pe care o cunoaște Jameson, dar și cu creșterea de 1% pe care o cunoaște întreaga companie, ceea ce reprezintă un procent destul de bun.

În următorii trei ani este foarte probabil să cunoaștem însă și o lansare de bourbon din partea Pernod. Nu de alta, însă creșterea bourbonului este cu adevărat impresionantă și trebuie să se profite de ea. Conform unui studio făcut de cei de la Vinexpo, vânzările pentru acest tip de băutură vor crește cu 19.3 % până în 2018.

6a2e26ba40ddef54b0e82029eb7d7b27314c0fc3

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *