Câteva legi de bază din lumea whisky-ului

Câteva legi de bază din lumea whisky-ului

După o scurtă perioadă de reflecție în ceea ce privește zona whisky-ului, am ajuns la câteva concluzii pe care le-am condensat într-un set scurt, dar cu pretenția de a fi suficient de cuprinzător pentru a atinge problemele cotidiene ale industriei whisky-ului așa cum se prezintă ele unui pasionat:

• Importanța factorului de marketing la o îmbuteliere de whisky este direct proporțională cu vârsta pe care o afișază pe etichetă.
• Cu cât denumirea unui whisky NAS este mai complicată și preluată din limba vechilor locuitori ai Scoției, șansele acestuia de a fi de o calitate îndoielnică sunt mult sporite.
• Primul produs aromatizat al unei distilerii va fi mai totdeauna HONEY.
• Numărul de articole critice dintr-un blog sau site de whisky este invers proporțional cu îmbutelierile primite spre recenzare de la importatori/distribuitori.
• O discuție on și off-line dintre pasionații de whisky va duce în mod invariabil către topicul scorurilor obținute de către acestea.
• Încet dar sigur artificiile producătorilor în care folosesc diferite tipuri de butoaie nu fac decât să ne ducă cu gândul la sintagma: stejarul este noul timp al whisky-ului.
• Odată cu trecerea timpului, probabilitatea ca un producător de whisky să lanseze un sortiment îmbuteliat într-o sticlă deosebită ca design este uimitor de mare.
• Percepția că un whisky are un mărit potențial spre a fi colecționabil este direct proporțională cu prețul său de pornire
• Diminuarea cantității la care este îmbuteliat un whisky este de preferat din punct de vedere economic și al imaginii reducerii ABV-ului.
 

FOTO: degreesanddebt.com

Author

Pasionat de whisky și autorul primei lucrări românești despre whisky-ul scoțian - The Scotch Whisky Emporium - am decis să împărtășesc tuturor povestea frumoasă a acestui distilat cu o istorie de mai bine de cinci secole.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *