După o scurtă perioadă de reflecție în ceea ce privește zona whisky-ului, am ajuns la câteva concluzii pe care le-am condensat într-un set scurt, dar cu pretenția de a fi suficient de cuprinzător pentru a atinge problemele cotidiene ale industriei whisky-ului așa cum se prezintă ele unui pasionat:
• Importanța factorului de marketing la o îmbuteliere de whisky este direct proporțională cu vârsta pe care o afișază pe etichetă. • Cu cât denumirea unui whisky NAS este mai complicată și preluată din limba vechilor locuitori ai Scoției, șansele acestuia de a fi de o calitate îndoielnică sunt mult sporite. • Primul produs aromatizat al unei distilerii va fi mai totdeauna HONEY. • Numărul de articole critice dintr-un blog sau site de whisky este invers proporțional cu îmbutelierile primite spre recenzare de la importatori/distribuitori. • O discuție on și off-line dintre pasionații de whisky va duce în mod invariabil către topicul scorurilor obținute de către acestea. • Încet dar sigur artificiile producătorilor în care folosesc diferite tipuri de butoaie nu fac decât să ne ducă cu gândul la sintagma: stejarul este noul timp al whisky-ului. • Odată cu trecerea timpului, probabilitatea ca un producător de whisky să lanseze un sortiment îmbuteliat într-o sticlă deosebită ca design este uimitor de mare. • Percepția că un whisky are un mărit potențial spre a fi colecționabil este direct proporțională cu prețul său de pornire • Diminuarea cantității la care este îmbuteliat un whisky este de preferat din punct de vedere economic și al imaginii reducerii ABV-ului.FOTO: degreesanddebt.com