În 21 ianuarie, Glenmorangie a anunțat a șasea lansare din seria de ediții private, denumită Glenmorangie Tusail. Începând cu anul 2010, Glenmorangie a lansat în fiecare an câte o sticlă de single malt, destinată cunoscătorilor și colecționarilor de whisky. Glenmorangie Tusail, ultima lansare, invită pasionații să exploreze o varietate distinctivă de whisky, influențată puternic de conținutul de orz.
Noua ediție oferă gustul unic oferit de Maris Otter Barley, un whisky comercializat în urmă cu mai bine de 50 de ani. Whisky-ul lansat în urmă cu mai bine de 60 de ani a scăzut foarte mult în producție și vânzări, ediția nouă de Glenmorangie fiind rezultatul ambiției a 2 englezi care au format un parteneriat pentru a putea salva Maris Otter.
Efortul lor a captat atenția celor de la Glenmorangie, ceea ce a dus la această ediție cât se poate de interesantă.
Glenmorangie Tusail are o alcoolemie de 46% și va fi disponibilă pe piață la un preț de aproximativ 76 de lire. Aromele pe care le prezintă sunt de piersici, portocale și pere afumate.